28 Ağustos 2013 Çarşamba

Aziz Yıldırım FB Sözleri

Herşey Vatan için, sonra Fenerbahçe için, sonra yine Fenerbahçe için, sonra yine Fenerbahçe için (Tape kayıtlarında geçen konuşma)

Şahsıma ve kulübümüze verdiğiniz destekler burada bizlerin nefes alma sebebidir. (Yürüyüş yapacak taraftarlara avukatları aracılığıyla gönderdiği mektuptan)

Cezaevinde en büyük korkum insanların yüzlerini görememekti. Yanılmışım, asıl yüzlerini görebilmek için en doğru yermiş burası

Darağacında olsak bile, son sözümüz Fenerbahçe!

Büyük Fenerbahçe ailesinin sahibi olduğu 105 yıllık ulu bir çınar Fenerbahçe Spor Kulübü'nde başkanlık görevini yapmaktan büyük bir onur ve gurur duyduğumu bir kez daha belirtmek istiyorum. (Yürüyüş yapacak taraftarlara avukatları aracılığıyla gönderdiği mektuptan)

Benim yaptıklarımı onlar hayal bile edemez.

Ben bu kulübe hayatımı verdim.

Şampiyonluğumuz bir camianın başkaldırışı ve direnişi olarak hatırlanacaktır.

Bizler bir gün daha Fenerbahçeli olarak yaşamak için hayata bağlanırız ve gerekirse o bir gün için bütün bir ömürü gözden çıkartırız.

Fenerbahçe Dünya Kulübü olacak.

Demokratik yollarla görüşlerinizi, tepkilerinizi ortaya koyduğunuz her eylem bizler için yaşama gücüdür.

Fenerbahçe için canım feda!

Güzel günler yine bizlerin olacaktır zafer inananlarındır.

Fenerbahçe Spor Kulübü‚ çirkin ve küçük hesapların peşinde olanların eline bırakılamayacak kadar değerlidir.

Ve bilinmelidir ki; artık bizim için dönülmez tek yol Fenerbahçe.

Ne şikesi memleket elden gidiyor.

Bir gün herkes Fenerbahçeli olacak

Asırlık bir çınara liderlik ettiğimi, Atatürk'ün kulübüne başkanlık yaptığımı hiç aklımdan çıkarmadım.

Fenerbahçeli olup Aziz Yıldırım düşmanlığı yapan ve dolayısıyla bilerek ya da bilmeyerek ama bana göre bilerek Fenerbahçe'ye zarar veren Fenerbahçeli hainler var.

Ben senle çalışmam arkadaş. (Eski yönetici Hakan Bilal Kutlualp e hitaben)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder