28 Ağustos 2013 Çarşamba

Fenerbahçe Marşları

Fenerbahçem a bu sampiyonluk yolu tarihin havarda dolu avrupa sen kendini koru fenerim geliyor deli dolu adina tarih yazmislar adini kalplere kazimislar yediden yetmise herkez seni bastaci yapmislar fenerim ölurum kupalardan yana sansin yok kanaryaam sampiyon baska yoluu yok alir heppinin resmini fener adi cikmis herkezi yener rakipleri ettin bin beter canimiz kanimizsin fener (2x) yolu sampiyonluk yolu tarihin havarda dolu avrupa sen kendini koru fenerim geliyor deli dolu adina tarih yazmislar adini kalplere kazimislar yediden yetmise herkez seni bastaci yapmislar fenerim ölurum kupalardan yana sansin yok kanaryaam sampiyon baska yoluu yok alir heppinin resmini fener adi cikmis herkezi yener rakipleri ettin bin beter canimiz kanimizsin fener (2x) alir heppinin resmini fener adi cikmis herkezi yener rakipleri ettin bin beter canimiz kanimizsin fener (4x)

Vallahi bırakmayız yenmeden Madem geldin düşünmeden Hiç alınma hiç bozulma Neyine güvendin neyine bilmem Yemin ettim ben vazgeçmem Yakalarsam affetmem Gel gel gel kim olursan gel İster sarıl bana İster darıl bana BURASI KADIKÖY BURDAN ÇIKIŞ YOK!!! YOK YOK ÇIKIŞ YOK KUSURA BAKMA BİZDEN KAÇIŞ YOK YOK YOK YOK KAÇIŞ YOK (YOK YOK YOK YOK YOK YOK YOK)

Fenerbahçe Kalpleri fetheden renkler Yaşa Fenerbahçe Türkün kalbi senle atar Yaşa Fenerbahçe Mazinde bir tarih yatar Yaşa Fenerbahçe Ne mutlu seni sevene Yaşa Fenerbahçe Cihatlar, Lefterler, Canlar, Fikretler Hala sevilen birer abidedirler Hiçbir klüpte olmayan bu dostluk Yıllar yılı hep şampiyon olduk Kalpleri fetheden renkler Yaşa Fenerbahçe Türkün kalbi senle atar Yaşa Fenerbahçe Mazinde bir tarih yatar Yaşa Fenerbahçe Ne mutlu seni sevene Yaşa Fenerbahçe Maç yaparken sahada sarı kanaryalar Rakip takıma krampon toplatırlar Sıkı dur karşı defans fener geliyor Şut ve gol ağları deliyor

Şampiyon Fenerbahçe cok güzeldir senin rengin sariyla laciverti canim bilirim seni deli gibi seviyorum alemde seni tek geciyorum Söylüyorum simdi bak gururlaaa rakipleri kiskandiran bir tarihin var (1907) düsmanlari uslandiran taraftarin var ne mutlu seni basina tac edene tek sözüm var SAMPIYON FENERBAHCE Fenerbahçe Burası Kadıköy Burdan Çıkış Yok Vallahi bırakmayız yenmeden Madem geldin düşünmeden Hiç alınma hiç bozulma Neyine güvendin neyine bilmem Yemin ettim ben vazgeçmem Yakalarsam affetmem Gel gel gel kim olursan gel İster sarıl bana İster darıl bana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder