15 Eylül 2017 Cuma

2017 EN FANATİK FENERBAHÇE SMS LİSTESİ BURADA

Senin neyine vuruldum biliyor musun, o sahaya çıkarken, taraftarı selamlarken herkesin sana hayranlıkla bakmasına... Kısacası senin asaletine vuruldum Fenerbahçem...

Vurulmak, Bilmek, Saha, Çıkmak, Taraftar, Selamlamak, Hayranlık, Bakmak, Kısaca, Asalet, Fenerbahçe

Ne okulu bitirmek, ne bir genç kızı sevmek, sen büyük dileğim Fenerbahçem seni şampiyon görmek...

Okul, Bitirmek, Genç, Sevmek, Büyük, Dilek, Fenerbahçe, Şampiyon, Görmek

İtina ile aslan terbiye edilir. Başvuru: Herhangi bir Fenerbahçeli...

Kalpleri fetheden renkler, yaşa Fenerbahçe. Türk'ün kalbi seninle atar, yaşa Fenerbahçe. Mazinde bir tarih yatar, yaşa Fenerbahçe. Ne mutlu seni sevene, yaşa Fenerbahçe...

Kalp, Fethetmek, Renk, Fenerbahçe, Türk, Kalp, Mazi, Tarih, Yatmak, Mutlu, Sevmek

Fenerbahçe forması tutkulu bir aşk gibidir... Sevdiğini bırakmaz, sevmediğinin de yüzüne bakmaz...

Fenerbahçe, Forma, Tutku, Aşk, Gibi, Sevmek, Bırakmak, Yüz, Bakmak

Fenerbahçe sen çok yaşa canım feda olsun sana... Hiçbir şeye değişilmez senin sevgin bu dünyada... Lalalaylaylay...

Can'lar, Yılmaz'lar, Lefter'ler geldi, Cemil, Ziya, Selçuk, Alparslan, Osman, Oğuz, Aykut, Rıdvan, Engin ve niceleri... Bitmez Fener efsaneleri...

Maç yaparken sahada sarı kanaryalar, rakip takıma krampon toplatırlar. Sıkı dur karşı defans, Fener geliyor şut ve goool ağları deliyor...  

Güzeller içinden bir seni seçtim, kalbimi sana ben sana verdim. Bu alemde kral sensin Fenerbahçe. Şampiyonluk için saldır Fenerbahçe...

Fenerim benim, Fenerim benim... Allahını seveyim, canımı vereyim, uğrunda öleyim Fenerim benim...

Sarı lacivert rengimiz şampiyonluk hedefimiz hiçbir şeye değişmeyiz, çünkü çünkü çünkü biz Fenerbahçeliyiz...  

Senin sevgin erişilmez, hiçbir şeye benzemez, hiçbir takım ölümüne desteklenmez... Tek sözcük her şeye değer, Fenerbahçe...

Ey şanlı Fenerbahçe; o sahaya çıktığında rakip takımın oyuncularının eli ayağına dolaşır... Dolaştığında da başlarlar bağırmaya beni çöz diye...

Galatasaraylılar vakit kaybetmeden Fenerbahçe'ye geçin yoksa son pişmanlık fayda etmez....

Babam deli misin diyor, bu sevda neyin nesi. Sen anlamazsın ki baba bu Fenerbahçe felsefesi.

Haydi bastır şanlı Fener senin sevgin ömre bedel, ne kupalar ne ödüller ne de Cimbomlu geceler, bu dünyada tek isteğim var mutlu ol yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder